מוצרי פרסום עם לוגו, מהווים דרך נפלאה להטמיע את המותג שלכם בקרב הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לאחר השקעת עבודה עצומה בתהליך אפיון המותג, שכתוצאה ממנו נגזרים גם הלוגו, האתר, חלון הראווה, עיצוב המשרד, שפת התוכן וכל אלמנט אחר שמאפיין את העסק שלכם, כעת עליכם להטמיע את המותג בשטח. כאן נכנסת לתמונה Bcrazy, אנו נעשה הכול על מנת להטמיע בשטח את המותג שלכם בצורה האפקטיבית והחזקה ביותר. כל הפרטים בנושא מיתוג והטמעת מותג בשטח, לפניכם.
לכל עסק, ממש כמו לכל אדם, יש ייחודיות יוצאת דופן, מעין DNA מיוחד אם תרצו, שמבטא את המוצר ואת מי שעומד מאחוריו, והקים את העסק עם חזון, תנופה ומתנה מיוחדת שברצונו להעניק לעולם. תהליך המיתוג מתחיל באפיון מדויק וברור מאוד של אותה נקודת ייחוד, בשפה המקצועית USP ראשי תיבות של Unique Selling Point, זהו השלב הראשוני והבסיסי ביותר שממנו מתחילים.
כמובן שיש לערוך גם חקר שוק מדוקדק, במהלכו מנתחים לעומק את השוק שבתוכו פועל העסק ובו משווק המוצר. בשלב זה חשוב לנו להבין את הלקוח הפוטניאלי, איך הוא חושב, מרגיש, מה חסר לו או כואב לו ובאיזו נקודה המוצר שלנו פוגש אותו. בהמשך אנו לומדים גם את המתחרים, מי הם, מה הם מציעים ללקוח, איך הם מציעים ללקוח, באיזה תמחור וכן הלאה.
לאחר תהליך המיתוג, יש להטמיע אותו ככל הניתן בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם. כאן נכנסים לתמונה המוצרים הממותגים אותם הלקוח מקבל מכם, ואף יכולים ללוות אותו לאורך זמן רב. מוצרי פרסום עם לוגו יכולים להיות מסוגים רבים ושונים, החל מעטים ממותגים ועד לערכות לים בקיץ, או להגנה מהקור והגשם בחורף. לכל מותג, לכל קהל ולכל תקציב מתאים מוצר ממותג מסוים, ולכן הטמעת המותג היא תהליך אסטרטגי וקריאייטיבי בפני עצמו שכולל מכלול רחב של שיקולים.
מוצרי פרסום עם לוגו יבחרו כמוצרים שישרתו את הלקוח בצורה הטובה ביותר, המתאימה ביותר למותג, והעונה על התקציב. כל מוצר יכול להגיע בטווח רחב של אפיונים ועלויות. לצורך הדוגמה, עט יכול להיות עט פשוט שמגיע עם פנקס קטן או משחק בהם משתמשים באותו הרגע כגימיק, ויכול גם להיות עט יוקרתי מאוד שמיועד להישאר לתקופה ארוכה במשרדו של הלקוח. הבחירה כאמור תתבצע בהתאם לכל השיקולים האסטרטגיים והתקציביים.